6 august 2008

Trairi intense


Imi arunc ochii pe pereti.. metaforic. Faq o pauza... ma uit in gol...n-am decat cateva minute sa ma gandesc la ale mele: ma uit in jur: polite, dosare, employers benefits, cargo, car.. ..
Imi mut privirea... decoratiuni( ce sa aleg? alb, mov, fluturi? )
Fuck! mi-am adus aminte.. am intalnire cu fotograful la 18.00.. ce sa-l intreb? ma duc si ma asez in fata lui si semnez si atat? ??
Ma marit!
Si mai am doar o luna jumate! Si dupa aia?
Nu conteaza. Am invatat, intr-un sfarsit, ca TREBUIE sa-mi traiesc viata si sa ma bucur de orice moment cat pot de mult.

Se apropie 2012! Previziuni... mayasi... ciclicitate... istorie. Mai am 4 ani de trairi intense! sau cel putin m-am hotarat sa am cei mai frumosi ani de pana acum.
Stop! Baliverne..... back to the reality!

Niciun comentariu: