4 decembrie 2008

Hraneste-ti mintea...

Nu stiu cat de mult se apreciaza aceasta initiativa a ziarului Adevarul... iara nu stiu dacă e doar o chestiune de bani sau nu, dar sunt încantată de concept.
Mi-e teama insa ca a ajuns un fel de contrabanda: ma opresc de dimineata in dreptul unui vanzator ambulant si cer Adevarul cu carte, imi aseaza frumos cartea pe bordul masinii, ii intind o hartie de 10 lei si intreb: '' dar ziarul nu il distribuiti''? intoarce capul in semn de sictir si raspunde : '' 15 lei''.
Fasss.....ca de obicei tot ce e bun pe lumea asta are o finalitate urata.
Totusi, ma intreb cati dintre voi vor cumpara cartile astea sa le citeasca? sau vor astepta sa vina o noua saptamana doar sa-si reintregeasca colectia- nu de alta da' trebuie sa arate bine in biblioteca.
Cu toate ca n-ai timp mai de nimic pe lumea asta, totul se invarte in jurul tau cu o viteza de nedescris, gaseste-ti minutele, orele necesare sa treci in alta lume, poate mai linistita, cu ajutorul unei cărţi.

Recomand: Mark Twain - Un yankeu la curtea regelui Arthur.

Later edit: Se gasesc f greu... dau spaga la chioscurile de ziare sa mi pastreze cartea de saptamana viitoare.... Cititul a ajuns un lux.

2 comentarii:

Bogdan spunea...

E doar o iluzie. Nu le citesc mai mult de jumatate din cei care le cumpara, parerea mea :)

adriana spunea...

Sunt convinsa si eu de acelasi lucru. Insa, asa am fost " educati"....