14 februarie 2009

Who's there? Nobody.. Nobody who?



Din colectia: cati cai poti inhama la o caruta,va prezint alaturat trei cai frumosi ... ( loc. Varzaroia.. de Arges)

Fac curat in toate folderele cu fotografii.. din acest motiv am inceput postarea cu una bucata foto.
Stii cum sunt? O imagine, un cuvant, care m-a facut sa rad cu pofta( neavand neaparat legatura cu persoana mea) le asociez in mod curent cu viata mea.
A circulat pe toate blogurile un clip cu un biet sarman chinuit de niste studenti ( " Cati cai poti inhama la o caruta? Si raspunsul dvs este? Sase cai") :)

Ma gandeam deunazi: cat de mult s-a ridicat lumea asta a internetului, cat de mult poate sa-si puna amprenta asupra activitatilor tale..
De ex: cand ai pe umeri povara unui examen si esti in lipsa de idei , la cine apelezi ? la Gogu.. ( I mean Google); esti la serviciu ai intalnirea vietii tale, trebuie sa te documentezi cu privire la un proiect, legislatie, s.a.m.d, la cine apelezi? hai , zi tu..; vrei sa o faci lata in oras si cauti de bezmetic un bar , pub, care sa fie pe placul domniei sale... ce faci? pana te gandesti tu sau rasfoiesti de zor revista de profil se duce chefu.. dai un search si ai rezolvat problema. Etc, etc...

Bine, discutia pe acest subiect nu s-ar termina niciodata.. dar am sa revin, ca ma atrage.
De ce am facut referire la acest lucru... pai, trag eu laptopu langa mine si aud o voce pe fundal: "pune mana pe o carte, lasa netu' ala in pace" ( nu, nu stau cu mama si cu tata, mai rau.. :) )

Pai, bine mai ,ca ma contrazic singura... am adunat eu de pe netu' asta, poate atatea informatii si unele extrem de folositoare incat ar fi trebuit sa am Biblioteca Nationala la mine in garsoniera.. Bine , glumesc si exagerez!!! :)
Le-am adunat, dragii mei ( vorba zanei) prin triere, in functie de ce te intereseaza, ca nu te obliga nimeni sa intri pe pitipoance, can can-uri si alte alea...
Esti avid dupa cunoastere, poti sa te documentezi fara probleme..
Oricum, nu va uitati in gura mea.. cititi o carte mai presus de orice alegere informatica. Ma rog, nu mi-a venit pe moment alt cuvant... nu de alta, dar eu nu am facut-o cand trebuia si acum imi pare rau! Am fost mai lenesa cand eram copil.
Hai, ca inchei aici, mai dau o tura prin bloguri si ma bag la un film. Traiasca internetul!

PS: Happy Valentine's Day.. ce a mai ramas din ea - doar pt adepti..





Niciun comentariu: